Nedräkning

Uff, jag tror jag åkte på någon form av magkatarr igår, eller så var det något jag ätit eftersom P också blev dålig i magen. Det är så läskigt att vara sjuk när man har en bebis i magen, men h*n sparkade då på för fullt så ingen fara på taket där inte.
 
Det känns som att det är en evighet till beräknad förlossning, men nu har jag börjat tänka så här. Det är tre skolveckor (aka arbetsveckor) till sportlovet, sedan är det två och en halv skolvecka till påsklovet. Efter påsk jobbar jag max två veckor till och sedan är det absolut max en och en halv vecka till snittet, förhoppningsvis bara en vecka. Då känns det helt plötsligt inte lika länge. Så snart, snart, snart har vi vår lilla här hos oss. Eller som fina Linn säger "tre löner sen smäller det".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0