Korgen

Såhär ser i alla fall korgen ut (snodde bilden från Linn), så söt! Den finns för övrigt på jollyroom.se.
 
Men nej, jag ska inte tänka så mycket på bebissaker nu och vad som behövs och inte behövs, det är lång tid kvar än.
 
P sa idag att han inte är så orolig den här graviditeten, det var jobbigare när jag var gravid med Alfred. Han visste dock inte riktigt varför, men kanske är det så som min fina väns mamma sa när vi pratade om kejsarsnitt "varför skulle jag vara rädd, det fanns ju inget att vara rädd för, det värsta hade ju redan hänt". Hon har också förlorat ett barn. Det är över trettio år sedan nu, men det går aldrig över.
 
Vi får ju så mycket mer hjälp den här gången också och faktiskt, det som hände Alfred kommer inte hända den här gången, det är praktiskt taget nästintill omöjligt. Sedan är det annat som kan hända, men det ska vi försöka att inte tänka på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0