Mörkt

Nu har vi inte varit till Alfred sen i torsdags så ljusen har garanterat slocknat. Snöat har det gjort som tusan också, så vi måste dit och skotta. Men jag har blivit sjuk och jag tror inte någon annan varit där heller. Imorgon åker jag till min barnmorska i Gällivare, så vi kommer inte hinna dit då heller. Jag tycker inte om att det är mörkt där, men jag lär väl få lära mig leva med det. Jag försöker att inte stressa upp mig över ljusen hos Alfred. Det gör ingenting om det är mörkt nån gång, men jag tycker inte om det.

Egentligen brukar vi vara där en gång i veckan, men då är det alltid någon annan som åker dit en annan dag. Nu, av olika anledningar har det inte blivit så, och då är det mörkt.

Jag ska försöka lära mig leva med att det inte alltid behöver lysa, man måste tänka på livet också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0