Festival

I helgen har det varit festival här i stan. Det var meningen att P skulle gå ut fredag och jag lördag, men P bestämde sig helt plötsligt för att gå ut även lördag, så det fick bli barnvakt åt lillhjärtat. Jag var hemma redan vid tolv så det var visserligen bara för fyra timmar, och dessutom med farmor som hon känner mycket väl, men det var lite jobbigt ändå. Min mamma och Ps mamma är väl de enda jag skulle lita fullt ut på som barnvakter i dagsläget och som jag känner mig helt trygg med, men E är trots allt bara åtta veckor, så jag tyckte det var lite för tidigt. Jaja, det gick ju bra iaf, även om jag kände mig lite stressad att komma hem och avlösa. Det var hur som helst en trevlig kväll med goda vänner.

Imorgon drar vi till Pite Havsbad för en vecka, där vi hyrt en husvagn. Det ska bli mysigt. Bilfärden känns lite jobbig dock, men förhoppningsvis sover hon hela vägen, med några stopp för att hon ska få vila nacken från bilskyddet en stund.

Festivaljag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0