Hemma!

Nu är vi hemma i stan igen och en riktigt grinig tös fick vi med oss tillbaka. Hon är väl i någon tillväxtperiod antar jag, så det går nog över om ett tag. Det var hur som helst skönt att vara borta i några dagar och inga problem alls med Eila att bo i husvagn. Men nog är det ändå skönt att komma hem till sitt. P blev väldigt intresserad av att köpa en husvagn och ställa upp den på havsbadet, haha han som hatar naturliv. Men har man den stående där, kring folk man känner så är det ju bra tyckte han, så vi får väl se då...

Idag blev jag tvungen att lämna E hos sin farmor och farfar för jag kände ett behov av att åka till Alfred. Och som min psykolog sa, känner jag att jag behöver gå dit, då ska jag göra det också. P är sjuk så jag ville inte lämna henne med honom och det är alldeles för mycket mygg för att ta med henne, men hon hade det bra, så ingen fara för henne. Det var i alla fall skönt att få hälsa på hos storebror en stund.



Kommentarer
micksan

Ett tips är myggnät, både på vagn och bilstol :)

Vi åker upp imorgon mot norr..Pajala/Mauno/Karesuando/Kiruna/Gällivare och jag förväntar mig en hel del mygg. Hugaligen :/ Tuva har fått sig 5 bett, alla typiskt nog i ansiktet här under en dagstur i ett par bekantas stuga i måndags, och ser lite misshandlad ut :( Bävar inför fler bett...

Svar: Jo, till vagnen har jag myggnät, inget till bilstolen dock. Det kändes ändå onödigt att ta med henne dit, även om hon har myggbett lite här och var redan :/
Jenny

2013-07-11 @ 00:04:22
URL: http://micksan.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0