Luleå

Jag har varit i Luleå med mamma i helgen. Bott hos moster och haft det skönt. Vi var på Tomas Ledin i fredags och så har vi shoppat. Äntligen har jag fått mig två par mammabyxor! Byxor, äntligen! Så sjukt less på leggings.

Har tagit mod till mig och köpt bebis första saker också. Ett täcke och en vagga man kan göra om till babysitter, något bebis kan sova i på dagtid i alla fall. Jag träffade min kusin på Barnens hus också och fick erbjudande om att köpa deras spjälsäng, det kanske vore något. Måste förankra det hos P först.

Jag blev helt kär i täcket när jag såg det i fredags, men jag var tvungen att fundera om jag vågade. Var igår och köpte det och jag tycker det är helt fantastiskt!

Jag känner mig faktiskt ganska nöjd med helgen och med inköpen. Men det var mamma som köpte babysittern, tack mamma!



Kommentarer
Evelina

Gud vilken smart vagga!! Hade jag velat haft till Anton när han var pytte.

2013-03-11 @ 20:22:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0