Påskfint hos Alfred

Jag har varit och gjort påsk hos Alfred idag. Blomman lär inte få vara kvar, jag är rädd för att de är där redan ikväll, men vi får hoppas den får stå någon dag i alla fall.

Imorgon skriver jag dramatiktenta i sex timmar och sen åker jag till mamma och pappas husvagn över påsk. P drar till Berlin för att fira ett gäng trettioårsdagar, inklusive sin egen. Jag ska äta massor med godis och inte åka skoter. Vill helst inte få värkar uppe till fjälls. Det blir nog en skön helg.



Kommentarer
Malin -Änglamamma

Vad fint han har fått till påsk! <3

2013-04-02 @ 12:02:34
URL: http://josefinaelma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0