Torneträsk

Jag är uppe i husvagnen nu och bara njuter av det fina vädret, friskluften och en internetuppkoppling som fungerar sporadiskt. Härligt!

Föräter mig på godis och annat gott, pappa köpte en bit torkat renkött som han frös in, bara till mig. Jag kommer säkert gå upp tio kilo bara i helg, men vad gör väl det, det är ju påsk.

Nu har jag förresten försökt skriva ett inlägg med bilder att publicera sen igår, men.. Bristfälligt internet som sagt. Så ni får nöja er utan bilder för tillfället.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0