6 dagar

Gick ut på en liten promenad i vårvädret för en stund sedan, blir ju knäpp av att bara sitta inne. Jag insåg att det faktiskt inte var så långt vare sig till Konsum eller OK/Q8, så nu behöver jag inte ruinera mig i kiosken. Köpte med mig lite godis, festis och popcorn, så har jag lite gott till tentan imorgon om inte annat. Och om nu BB skulle vägra mig mat idag, får jag väl gå en vända till och köpa någon micromat.

Nu ska jag försöka fortsätta med uppsatsen och sedan gå igenom litteraturen inför imorgon, innan jag stålsätter mig för ett besök på BB och ser om de har någon mat åt mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0