Tre veckor

Lillskrutt blir tre veckor idag, stor flicka! Nu är hon lika lång och väger lika mycket som storebror gjorde när han föddes, 52cm och ca 3300g. Äter som jag vet inte vad gör hon också.

Min första morsdag idag till ett levande barn, inte för att jag fick någon present, men jag fick i alla fall ett grattis. P kom in på morgonen och sa grattis på morsdag, du är ju fan också morsa, inte tänkte jag på det, jag firar ju bara min egen mamma. Jaha, tack för det.

Nu ska jag passa på att sova medan Eila gör det, hon vaknar väl snart.



Kommentarer
Evelina

Grattis på mors dag <3

Svar: Tack!
Jenny

2013-05-26 @ 21:36:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0