Mamma-/bebisträff

Jag och E var på mamma-/bebisträff på leklandet idag. Pratade, fikade och badade i bollhavet. Det var trevligt. Igår var jag lite tveksam om jag skulle gå, det är så jobbigt med de där frågorna om det är första barnet och blaha blaha. För mig är det ganska enkelt att säga att nej jag har två barn, ett i himlen och ett på jorden, det brukar mest bli jobbigt för andra. Det är ju inte direkt sådant man vill höra om när man själv nyss fått barn. Jag gick i alla fall och när saken väl kom upp blev det ingen konstig stämning, vilket var skönt. 

Jag har ju Facebook-forumet där vi diskuterar om dittan och dattan, men det var kul att få träffa lite mammor "på riktigt" också. E tyckte det var roligt i bollhavet.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0