Knata på

Här knatar livet på, vi myser mest hela dagarna och så försöker jag få in lite plugg däremellan. Det är ju tur att jag går lärarprogrammet så jag inte behöver plugga så mycket... *harkel harkel*. Idag gick P iväg med Eila en stund så jag kunde göra vad jag ville, jag tog ett långt bad! Det var skönt att få ladda lite inför Ps jobbhelg. Första helgen han jobbar sen i maj, nu när säsongen börjat igen. 

Det blir dock inte så många jobbhelger som det brukar tur nog, så jag funderar på att kanske jobba lite. Helgen som var jobbade jag på OK-macken och det var faktiskt ganska skönt att få komma ut lite. Träffa folk och snacka skit. Och dryga ut föräldrapenningen lite skulle inte vara helt fel. Men vi får se. Just nu har jag faktiskt ett litet extrajobb, som privatlärare åt en ukrainsk kvinna, väldigt kul. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0