Long time no see

Jag har helt ärligt lite dåligt med både motivation och inspiration just nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, så jäkla intressant är inte mitt liv att jag kan skriva och berätta om det varje dag. 

Den här bloggen kom till för att jag hade ett behov att skriva om Alfred och det behovet finns fortfarande kvar, men inte lika mycket. Det är inte så att jag kan eller vill skriva om det varje dag.

Jag vill inte heller hänga ut Eila för mycket i bloggen, hon kommer ju trots allt växa upp alltför snart. Så nej, just nu vet jag inte. Jag har fortfarande en del läsare, men jag vet inte vad ni vill läsa om heller. Mitt liv består för närvarande av en alldeles fantastisk fyramånadersbebis som precis har börjat experimentera med rösten (det kommer höga toner vill jag lova) och det finns inte så mycket mer än så. 

Jag får fundera lite, vad jag vill. Behovet att skriva är inte borta, men det hinns inte riktigt med och orken finns inte heller just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0