Lördagens

Idag har jag och E hängt med mormor hela dagen, min mamma alltså, Eilas mormor. Vi har knatat på stan, fikat lite, kikat in på nyöppnade Rusta och bara hängt hemma hos mormor och morfar. En riktigt mysig dag.

Mamma berättade om ett så fint bröllopsfoto hon sett i tidningen som jag var tvungen att leta upp. Ett foto på ett brudpar och en liten pojke, ståendes framför ett litet barns gravsten. Med på bilden är även sonen och ängladottern, stod det. En otroligt vacker bild. Om jag någon gång gifter mig ska jag också göra så. Det var fint. Självklart att alla barn ska vara med på bröllopet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0