London

Jag har varit iväg på äventyr och haft det trevligt i London med några vänner. Vi åkte på en gemensam 30-årsresa, eftersom vi alla har fyllt eller fyller 30 inom en snar framtid. Fantastiskt roligt hade vi. Vi hann med mycket, men inte ens nästan allt. 


Billy Elliot-musikalen. Fantastisk! 


Jag var på egna äventyr i Camden.


Afternoon Tea och scones i Notting Hill.


Harrods, där jag hittade ...


min framtida brudklänning (om jag någon gång gifter mig, vilket nog aldrig lär ske, och framförallt inte i denna klänning, (om jag inte hittar en miljonär förstås) och egentligen vill jag nog gifta mig i rosa, men den var fin!)

Jag satt på en bok



och drack rosé på en äkta brittisk pub. 

Ja, sen såg vi ju lite typiska turistsaker som Buckingham Palace, Big Ben, London Eye och sånt. Och så hann vi med en del shopping såklart. 

Inte en så avslappnande resa, men välbehövlig och kul. Det var jobbigt att vara ifrån E i fyra hela nätter, men de hade haft det bra hemma hon och pappa. Och jag fick många kramar när jag kom hem. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0