Uppsatsskrivande

Mitt i sommaren? Jo men visst! Just nu pågår intensivpluggande för att förhoppningsvis hinna klart med min Historia III-uppsats så att jag kan få dispens att skriva examensuppsatsen till hösten. Det hade som varit skönt att få göra det. Jag har tänkt ta studielån och det skulle kännas trist att behöva ta för en termin extra bara för att högskolan krånglar. Visserligen finns det mycket roligt jag kan tänka mig att läsa, men jag vill bli klar så jag kan börja jobba. 

Uppsatsen SKA bli klar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0