London

I veckan har jag bokat en resa till London. 4 nätter i juli blir jag borta, utan min Eilis. Jag ska åka med några vänner för att fira våra 30-årsdagar. Vi kom fram till att kvinnor aldrig åker på såna resor, det är bara män som åker iväg med sina kompisar, så nu ska vi åka. Det känns så jäkla roligt, men samtidigt jobbigt, fyra nätter, det är ju jättelänge! 

Vi pratade om en vecka först, men jag sa att jag åker tre nätter, mer klarar jag inte av att vara borta. Det blev en kompromiss med fyra nätter, så vi hinner se lite mer. Flygtiderna till och från Kiruna lämnar mer att önska om man säger så. 

Det känns hur som helst väldigt spännande, jag har aldrig varit i London. Och E är ju i goda händer med sin far. Men hur jag ska klara mig, det återstår att se. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0