Luleå

Jag, Eilis och mamma spenderar helgen i Luleå. Mamma ville åka på en tripp och det är alltid trevligt att åka bort, så det blir lite shopping och umgänge med släkten. Lite avkoppling även för mig, eftersom det finns många villiga Eilisunderhållare. Imorgon ska jag även gå och fika med några andra änglamammor, vilket ska bli väldigt trevligt då jag inte träffat dem sen i somras. Fantastiska kvinnor som delar samma erfarenhet som jag själv även om vi alla förlorat barn på olika sätt. Alltid lika trevligt att träffa dem och få prata av sig med någon som förstår en helt och fullt.  


Tiomånaderstjejen i onsdags. Tiden går så fort, snart är min bebis inte bebis längre. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0