Städning

Idag har jag städat i min garderob och tidigare i veckan plockade jag bland Eilas kläder. Förra helgen gjorde jag en storstädning hemma, det behövdes! Jag vet inte om det är våren, eller om jag faktiskt har börjart leva på riktigt igen, inte bara finnas till liksom. Jag är så jäkla sugen på att fixa och dona. En nystart vill jag ha. Flytta till en annan lägenhet, eller slänga ut hela möblemanget och fynda nytt. 

En ny garderob skulle jag också kunna tänka mig, synd att man inte blir rik på att vara föräldraledig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelfina

Alfred, vår fina ängel, vår förstfödda son, somnade in den 24 februari endast tio timmar gammal. Hur lever man vidare efter förlusten av sitt barn? Hur lär man sig att andas igen?

RSS 2.0